Najbolje uredske vježbe za razgibavanje tijela

Posao, vjezbanje, ured

Ako radite u uredu i neprestano sjedite za kompjuterom, sigurno Vas muče bolna leđa, glavobolje i pad koncentracije. Jedno od najboljih preventivnih rješenja je 10-minutno vježbanje u bilo kojem trenutku radnog dana.

k1. Istezanje muskulature vrata

Vježbanje je idealno rješenje za bolna leđa, glavobolju i pad koncentracije. Stoga, ako tražite jednostavan način za poboljšanje cirkulacije, ublažavanje glavobolje i povećanje koncentracije, na pravom ste mjestu. Predstavljamo vam vježbu kojom ćete istegnuti kralježnicu i vrat, a time poboljšati cirkulaciju i koncentraciju.

Vježba: Istezanja muskulature vrata

k2. Kruženje laktovima

Kako biste izbjegli konstantno zadržavanje mišića u jednom položaju i grč koji se zbog toga stvara, rameni pojas i kralježnicu možemo povremeno razgibati tako da se mišići zagriju, istegnu, da se pokrene cirkulacija i time otpusti ili potpuno spriječi stvaranje grča i bolova u pojedinim dijelovima tijela. 

Vježba: Kruženje laktovima

k3. Istezanje mišića trupa

Sve što vam treba je stolac i volja za vježbanjem. Ako svakodnevno osjećate bolove u kralježnici, ovo je vježba za vas. Njenom primjenom neće istegnuti samo mišiće trupa već cijelo tijelo. Ponavljajte ju nekoliko puta tokom dana kako biste ostali u formi.

Vježba: Istezanja mišića trupa

k4. Torzija kralježnice

Predstavljamo vam vježbu za sprječavanje bolova duž cijelih leđa. Uz nju će vaša leđa postati i ostati gipka i savitljiva! Možete ju prakticirati kad god uhvatite malo slobodnog vremena, jer ne zahtijeva nikakvu pripremu. Dovoljno je odmaknuti se od radnog stola, a ruke postaviti u pravilan položaj.

Vježba: Torzija kralježnice

k5. Istezanja stražnjeg dijela tijela i ramenog pojasa

Napravite kratku radnu pauzu od 10 minuta kako biste odradili nekoliko vježbi razgibavanja. Ovim ćete vježbama istegnuti kralježnicu i vrat, rameni pojas i prsa, trup, noge i time poboljšati cirkulaciju ublažiti glavobolju i povećati koncentraciju.

Vježba: Istezanja stražnjeg dijela tijela i ramenog pojasa

 

K. R.

 Prati nas na Viber Public Chatu!