Ljepota

Ljepota

Parfemi – carstvo jedinstvene elegancije

Pečat prepoznatljivosti svake osobe je – parfem!
Čak i kada se dogodi da na sebi imate isti parfem kao i neka druga osoba, on na vama miriši jedinstveno i neponovljivo. Upravo zato su parfemi postigli takav uspjeh diljem svijeta.

U koliko god se primjeraka prodali, svaki će mirisati drugačije, što ovisi o reakciji na kožu osobe koja ga nosi.

Parfemi su puno više od običnih modnih dodataka. To su pokazale mnoge poznate ličnosti.

Marilyn Monroe s bočicom
Chanela No 5

“Kad je žena u naručju muškarca kojeg voli, u mraku noći, parfem koji nosi ima vrlo važnu ulogu”, parfumer Jean-Paul Guerlain, zadnji član parfumerske obitelji Guerlain koji je svoje mirisno carstvo prodao Moët Hennessy Louis Vuittonu 1994. godine.

“Nosite parfem tamo gdje želite da vas poljube”, Coco Chanel, utemeljiteljica modnog carstva Chanel.

“Ženin parfem odaje više njoj nego njen rukopis”, Christian Dior, francuski modni dizajner i utemeljitelj istoimene modne kuće.

“Parfem je poput komada odjeće, poruka, način prezentacije… kostim koji se razlikuje od žene do žene koja ga nosi”, Paloma Picasso, dizajnerica nakita i parfema, ujedno i najmlađa kćer Pabla Picassa.

“Žena koja ne nosi parfem nema budućnost”, Coco Chanel.

“Znam da će neki parfem biti uspješan kada se muškarac zaljubi u ženu koja ga nosi”, Jean-Paul Guerlain.

“Davno nakon što muškarac zaboravi što je žena nosila, sjećanje na njen
parfem ostaje”, Christian Dior.

“Kada pitate žene zašto više ne nose određeni miris, najčešće odgovaraju; ‘Zato jer nitko nije primjetio da ga nosim’. Parfem je tihi razgovor. Biste li nastavili pričati ako nitko ne bi odgovorio?”, Michael Edwards, stručnjak za parfeme i izdavač enciklopedije parfema Fragrances of the World, koja se svake godine ažurira novitetima.

“Čar parfema je što govori vašem srcu… i, nadam se, tuđem”, Mačka
na vrućem limenom krovu
Elizabeth Taylor.

“Parfem mora biti misteriozniji od kopije nečega iz prirode. Kad muškarac spazi ženu, ne bi smio pomisliti na ružu, nego na tu ženu”, Jean-Paul Guerlain.

“Za mene parfem daje završnu točku izgledu. Gotovo je poput sjajnog donjeg rublja. Nitko ga zapravo ne može vidjeti, ali zbog njega se osjećate drsko i seksi”, supermodel Heidi Klum.

“Što nosim u krevetu? Pet kapi Chanela No. 5“, davno je izjavila glumica Marilyn Monroe.

Parfumer Ernest Beaux prezentirao je dvije serije po pet testna mirisa poznajtoj dizajnerici Coco Chanel kojima je dodijelio brojeve od jedan do pet i od 20 do 24. Chanel je odabrala peti, koji je postao najprodavanijim parfemom na svijetu. Svake minute, na svijetu se prodaju dvije bočice ovog mirisa!

“Parfem daje završnu točku eleganciji – detalj koji suptilno podcrtava izgled, nevidljivi dodatak koji kompletira njenu osobnost. Bez njega nešto nedostaje”, modni dizajner Gianni Versace.

Ako još uvijek nemate svoj miris, krajnje je vrijeme da se pokrenete. Donosimo vam puni popis
bočica koje osvajaju na prvo mirisanje: Top 20 parfema koji obaraju s nogu. Ako se pak ni pod koju cijenu ne odvajate od svog mirisa, otkrijte nam tajnu – koji je vaš omiljeni parfem?

K. Horvat

Ordinacija preporučuje

card-icon

Zdravstveni adresar

S lakoćom pronađite ordinaciju, ljekarnu, polikliniku i drugo.

card-icon

Baza bolesti

Nešto vas boli ili smeta? Prije odlaska liječniku možete se informirati ovdje.

Možda će vas zanimati i ovo