Joga za lice

aromaterapija2

Joga ima jednak učinak na naše lice, kao i na naše tijelo. Neke studije tvrde da joga lica može zamijeniti sve kreme protiv starenja i anti-age tretmane.

Ništa na organizam ne djeluje toliko opuštajuće i umirujuće kao joga. Ova drevna metoda održava tijelo u odličnoj formi, a vježbaju je ljudi diljem svijeta. Stručnjaci tvrde da je joga ona jednako korisna i za mišiće lica.  Bore i opuštenu kožu, umjesto skupim kremama, možete liječiti i vježbama joge!

Izravnajte čelo!

Čelo najranije otkriva koliko pažnje posvećujemo njezi lica i tijela. Kako biste ovaj dio učinili glatkim i nježnim uključite nekoliko vježbi u dnevni repretoar gimnastike lica. Ove vježbe također otpuštaju napetost u tijelu i vratu i eliminiraju neugodne posljedice koje dolaze s glavoboljama. Prste položite iznad obrva u horizontalnu liniju. Zatvorite oči i lagano prstima povlačite kožu prema van i natrag. Ponovite još dva puta.

Vježbanje

Učvrstite kapke!

Kapci su kritično područje svakog ženskog lica jer su skloni natečenosti i crvenilu. Umjesto da se prepustite zubu vremena, trenirajte to područje posebnom vježbom. Položite prste ispod obrva, na (udubinu) kapka. Podignite obrve i kožu prstima i polagano zatvorite oči. Trebate osjetiti zatezanje i istezanje. Zadržite desetak sekundi i otpustite obrve.

Podignite kutove usana

S godinama usne mogu poprimiti izgled "tužnog klauna". Rubovi usana jako su osjetljivi, i tu se vrlo brzo mogu pojaviti bore, a usne se opustiti prema dolje. Kako riješiti problem? Spojite gornju i donju usnu tako da su kutovi čvrsti i rastegnuti. Smiješite se zatvorenih usta, sve dok vaš osmijeh ne dođe što bliže području ušiju. Zadržite se desetak sekundi u tom položaju.

Vježba za bradu

Dupla brada ili podbradak problem je koji se iznimno teško rješava. Malim vježbama možete utjecati na ovaj problem, pa i spriječiti da se on uopće pojavi. Vježba ide ovako; stanite uspravno i držite vrat u ravnom i čvrstom položaju. Savijte leđa prema unatrag i istovremeno ispružite bradu prema gore što više možete. Zadržite se u ovom položaju desetak sekundi, opustite se i ponovite vježbu najmanje pet puta.

D. Šorgić

 Prati nas na Viber Public Chatu!