Opustite se masažom stopala

masaza-stopala-refleksologija

Naša su stopala stalno pod pritiskom težine cijelog tijela, bolna su i natečena.

Ljeti ove tegobe lakše podnosimo jer su stopala izložena zraku i nisu sputana cipelama. Za vrijeme hladnih mjeseci, moramo se pomiriti s činjenicom kako nam stopala moraju biti zarobljena u cipelama veći dio dana.

Najviše ćete si pomoći masažom stopala koja će vas riješiti napetosti dok kažete keks! Osjećaj masaže je neusporediv kada vas masira netko drugi, za razliku od tretmana kada ste vi sami svoj maser. Za ovaj korak ćete vjerojatno morati podmititi partnera, stoga budite kreativni.

Od rekvizita trebate pjenu za kupanje, losion ili ulje za stopala, po mogućnosti drugog masera i nešto vremena.

  • masaža stopalaStopala očistite uživajući u pjenušavoj kupki. Imate na izbor sol ili pjenu za kupanje. Opustite se i stopala namačite pet do deset minuta. Obrišite ih temeljito – pazite na prostor između prstiju.
  • Nježnim pokretima nanesite losion ili ulje na cijelo stopalo, i gornju i donju stranu, te gležnjeve.
  • Nastavite s pokretima, ali pojačajte pritisak. Koristeći obje ruke, palčevima prolazite donjom stranom stopala, a ostalim prstima ristom ako masirate nekog drugog. Naravno, ako ste osuđeni sami sebe masirati, palčeve ćete držati na gornjoj strani stopala. Pritisak bi trebao biti nježan, ali opet ne bi smio škakljati.
  • Kružnim pokretima palčeva masirajte stopalo. Pažnju posvetite prstima, jagodici, peti i gležnju.
  • Pažnju posvetite svakom prstu posebno. Primite ga među svoje prste, lagano "gnječite", savinite i rotirajte svaki prst.
  • Masirajte jagodicu stopala, sredinu i petu kružnim pokretima, pa završite gležnjem.
  • Jednom rukom prstima nježno prelazite gornjim dijelom stopala od prstiju do kraja rista, a drugom rukom od pete prema prstima s donje strane stopala.
  • Ponovite sve točke masaže i ručnikom osušite stopalo ako ste koristili ulje.

K. Horvat

 Prati nas na Viber Public Chatu!