Sve tajne i blagodati tuširanja

Tusiranje

Vrijeme provedeno pod tušem može biti vaš najmoćniji saveznik u dnevnom ritualu uljepšavanja.

Cilj: Ublažiti tenzijske glavobolje

Postavite mali ručnik preko ramena i dopustite da ga natopi topla voda. Ručnik če zadržati toplinu i opustiti mišićnu napetost u vratu i ramenima koja može izazvati glavobolju. Završite s deset sekundi tuširanja hladnom vodom da se stisnu proširene krvne žile.
Proizvodi: Potražite glatke, kremaste gelove s blagim mirisom lavande, kadulje ili ruže.

Cilj: Pobijediti prehladu

tusiranjeZapočnite dopuštajući toploj vodi da teče preko vašeg lica i time ispere nosnice. Potom
masirajte most nosa palčevima da očistite sinuse. Na kraju pustite vodu da teče niz vaše listove - završavajući s nekoliko sekundi hladne vode.
Proizvodi: Potražite mirise koji bistre glavu poput eukaliptusa, mentola, bora, borovice.

Cilj: Pobijediti bol u leđima

Podesite mlaz tuša na srednju jačinu tople vode. Postavite donji dio leda pod mlaz i mekom spužvom utrljajte umirujući gel ili ulje za masažu koje sadrži ružmarin ili lavandu. Ne koristite grubu četku jer će to područje učiniti osjetljivim.
Proizvodi: Potražite proizvode za tuširanje koji sadrže umirujuće sastojke kao što su badem, ružmarin, lavanda.

Cilj: Ojačati razinu energije

Da biste potaknuli cirkulaciju, naizmjence se tuširajte toplom i hladnom vodom i trljajte kružnim
pokretima lufom ili četkom za tijelo - počevši od dna stopala prema gore. Tuširanje mora trajati manje od pet minuta, da ne dođe do dehidracije.
Proizvodi: Potražite gelove sa zrncima za piling i svježim mirisima limuna, peperminta, džumbira ili eukaliptusa.

Cilj: Smanjiti stres

Koristite toplu vodu i lagani, stalni pritisak - to širi krvne žile i poboljšava cirkulaciju. Blago trljajte kožu dugim, umirujućim potezima uz udove i oko trbuha. Možete ostati dulje pod tušem - do deset minuta.
Proizvodi: Potražite gelove s umirujućim sastojcima kao što su lavanda, badem, jasmin ili limunov balzam.

Cilj: Ublažiti mišićne grčeve

muskaracIstrljajte tijelo četkom ili lufom da potaknete cirkuaciju i pojačate dotok kisika mišićima. Omotajte bolna područja krpom natopljenom toplom vodom. Potom kružnim pokretima dlanova umasirajte sapunicu u mišić. Upotrijebite hladnu vodu a potom vruću, i opet hladnu da se mišići stisnu, rastegnu te opuste.
Proizvodi: Potražite gelove sa sastojcima koji ublažavaju mišićnu napetost poput peperminta, eukaliptusa, breze ili borovice.

Cilj: Osigurati vlagu suhoj kosi

Nakon šamponiranja hidratantnim šamponom u toploj vodi, umasirajte u kosu regenerator s
dubinskim djelovanjem da potpuno obloži vlasi od korijena do vrhova, ispod i na površini. Pokrijte kosu kapom za tuširanje i ostavite oko pet minuta da potaknete prodiranje proizvoda u dublje slojeve. Isperite hladnom vodom da ne razbijete hidratantne sastojke u kosi.
Proizvodi: Potražite regeneratore s dubinskim d|elovan|em s panthenolom (vitamin B) ili aminokiselinama.

K. R.

 Prati nas na Viber Public Chatu!