15-minutni kardio trening

cetvrta vjezba ultra super fotka

Ako ste u dobroj formi i svoj kardio trening želite učiniti zanimljivim, donosimo vam nekoliko vježbi uz koje ćete brzo sagorjeti masnoće, utegnuti tijelo i napuniti baterije energijom!

Za samo 15 minuta možete sagorjeti 130 kalorija, a najbolje od svega, ovaj trening možete odraditi i kod kuće jer vam ne trebaju nikakvi rekviziti. Kardio vježbe složila je trenerica Seven Boggs, glasnogovornica Bally Total Fitnessa iz New Yorka.

Zvjezdani čučanj

Stojite ravno sa skupljenim stopalima i rukama uz tijelo. Duboko se čučnite, dlanovima dotaknite tlo ispred stopala – na liniji ispod ramena. Iz ovog položaja skočite raširivši ruke i noge u oblik zvijezde. Dočekajte se u čučnju i vratite u prvi položaj.

Vježbu ponovite deset puta.

Ciljani mišići: ruke, trbuh i noge

Brzinski klizač

Stojite sa stopalima udaljenim u širini bokova. Na lijevoj se nozi spustite kao da izvodite čučanj, a desnu ispružite sa strane. Zadržavajući leđa ravnima nagnite se naprijed iz kukova, desnom rukom dotaknite prste lijevog stopala, a lijevu ruku podignite iza sebe.

Ostanite u spuštenom položaju, lijevu nogu prinesite desnoj i ponovite vježbu u suprotnoj strani. Znači, čučnite se na desnu nogu, lijevu ispružite itd.

Vježbu ponovite 20 puta.

Ciljani mišići: ramena, leđa, trbuh, stražnjica i noge.

Iskorak – udarac

Stanite sa stopalima udaljenima u širini bokova, ruke držite sa strane, savijene u laktu. Iskoračite lijevom nogom, pri čemu pazite da stopalom ne prijeđete zamišljenu liniju iz koljena. Istovremeno desnu ruku zamahnite ispred sebe, kao da trčite.

Dok se dižete izvedite udarac desnom nogom ispred sebe, a rukama zamahnite u suprotnom smjeru (desna unatrag, lijeva unaprijed). Spustite se u iskorak tako da vam lijeva noga bude naprijed, a desna odostraga. Nastavite sa iskoracima i udarcima sljedećih deset koraka, mijenjajući noge. Okrenite se i cijelu vježbu izvedite ispočetka.

Ciljani mišići: trbuh, stražnjica i noge.

Iskorak unatrag – koljeno

Stanite sa stopalima udaljenima u širini bokova, ruke držite sa strane, savijene u laktu. Iskoračite desnom nogom unatrag, a desnu ruku zamahnite ispred sebe, kao da trčite. Odgurnite se lijevom nogom i skočite što više možete, istovremeno prislanjajući desno koljeno prsima, a ruke zamahnite u suprotnom smjeru. Doskokom se vratite u položaj iskoraka.

Vježbu ponovite deset puta jednom, zatim deset puta drugom nogom.

Ciljani mišići: trbuh, stražnjica i noge.

Sumo udarac

Stanite stopalima udaljenim u širini bokova, prstima okrenutim prema van i savijenim laktovima. Stisnite šake ispred prsiju. Lijevom nogom iskoraknite u široki korak sa strane i spustite se u široki čučanj.

Ustanite, oslanjajući težinu na lijevu nogu, blago se nagnite ulijevo i desnom nogom izvedite udarac u stranu, zategnutim stopalom. Spustite desnu nogu pored lijeve.

Vježbu izvedite deset puta

Ciljani mišići: trbuh, stražnjica i noge.

K. Horvat

Foto: Fitnessmagazine.com

 Prati nas na Viber Public Chatu!