Ako ste spremi za dijetu, ovo su najbolji savjeti koje ćete dobiti!

žena

Ovi će vam savjeti pomoći pri bržem gubitku kilograma!

Konzumirajte puno vode

Kako se naše tijelo sastoji od 70 posto vode, očekivano je da za sve važne procese voda vrlo važna. Pravilna prehrana i tjelesna aktivnost ne mogu proći bez kvalitetne hidracije, tako da se opskrbite s bočicom vode i ne dovodite se do stanja dehidracije! 

Pazite što grickate prije spavanje

Nakon večere je uobičajeno da svi posežemo za grickalicama dok gledamo omiljenu Tv seriju... Ako već ne možete odoljeti poslasticama, pazite što grickate – odaberite niskokalorične namirnice i po mogućnosti ih pojedite par sati prije odlaska na počinak, piše portal onhealth.com.

Ovih 8 koraka mogu vam pomoći da mršavite čak i dok spavate

Uživajte u omiljenoj hrani

Umjerenost je ključ svakog uspjeha, pa tako i dijete. Ne morate zaboraviti na svoju omiljenu hranu, ali pri kupovini pripazite da ne uzmete najveću vrećicu omiljenih keksića, već onu najmanju.

U svaki obrok dodajte proteine

Protein je zasitniji od masnoća pa ćete tako ostati siti puno dulje ako ih uključite u prehranu. Uz to, proteini će se pobrinuti za održavanje mišićne mase.

U restoranu naručite dječje porcije

Ovo je popularan način za smanjivanje unosa kalorija u organizam, a vjerojatno ćete se osjećati sito nakon što ju pojedete.

Nutricionistica otkriva tri recepta s jajima za doručak koji pomažu u mršavljenju

Zaboravite procesiranu hranu

Procesirana hrana sadrži previše kalorija, a takvi su proizvodi lišeni nutrijenata koji su potrebni za osjećaj sitosti. Također su „zarazni“ i samo otvaraju apetiti. 

Uvijek pri ruci valja imati orašaste plodove

Želite li smršaviti jedite orašaste plodove kao grickalicu, odnosno međuobrok. Orašasti plodovi bogati su proteinima, vlaknima i nezasićenim mastima, koji će vas duže držati sitima i zadovoljnima. Važno je da ih jedete u odgovarajućim količinama kako biste bolje smršavili.

Spavajte dovoljno

Neka su istraživanja pokazala da oni koji su odmorni i koji imaju kvalitetan san, manje žude za hranom bogatom jednostavnim šećerima, a samim time i umanjuju mogućnost nakupljanja neželjenih kilograma.

Stručnjaci otkrivaju kako do savršenih trbušnjaka bez napornih treninga

A. A.

Foto: shutterstock

 Prati nas na Viber Public Chatu!