Dr. Oz savjetuje kako zaspati po ljetnoj vrućini

Nesanica

Popularni televizijski liječnik Mehmet Oz donosi savjet kako si možete pomoći i izbjeći nesanicu zbog vrućine, bez upotrebe lijekova!

Ljetna sparina i vrućina ne da vam zaspati? Okrećete se s jednog boka na drugi, s leđa na trbuh u potrazi za hladnim komadićem plahte? Mnogi će osjetiti posljedice nemirnog sna zbog vrućine dan poslije u obliku umora, pospanosti, iscrpljenosti i problema s koncentracijom.

Popularni televizijski liječnik Mehmet Oz donosi savjet kako si možete pomoći i izbjeći nesanicu zbog vrućine, bez upotrebe lijekova!

Prema Ozu, ljetna nesanica je posljedica načina na koji naše tijelo reagira na temperaturu po noći, za vrijeme uobičajenog ciklusa spavanja. Tijekom dana temperatura tijela je relativno visoka i pod utjecajem je prirodnog hormonalnog ciklusa. S druge strane, ona se noću spušta i najniža je dok spavamo. U sparnim i vrućim ljetnim noćima dolazi do problema jer se naše tijelo ne može dovoljno ohladiti zbog topline koje je nakupilo tijekom dana, zbog čega se ne možemo opustiti, umiriti i zaspati. S obzirom na to da temperatura ne opada, naš mozak ne dobiva signal da je vrijeme počinka i ometa prirodni bioritam.

TV-liječnik Oz ponudio je jednostavno, prirodno i jeftino rješenje: izbjegnite tablete za spavanje i prije počinka pojedite malo želatine! Naime, ona sadrži glicerin, važnu aminokiselinu za koju su istraživanja pokazala da hladi tijelo ako se konzumira u određenoj količini.

Dr. Oz savjetuje da otopite dva paketića želatine u čaši vode i popijte prije odlaska u krevet, međutim, ovaj pripravak može imati odbijajući miris. Probajte ova dva recepta za popularan američki desert s želatinom.

  • Pomiješajte pola litre soka od naranče, tri paketića želatine, 75 grama zamrznutih jagoda jednu malenu bananu i 120 ml jogurta, ulijte u kalupe za sladoled i zamrznite.
  • Pomiješajte 360 ml soka od višnje, tri paketića želatine i 50 grama borovnica te ohladite prije konzumacije.

K. Pužar

 Prati nas na Viber Public Chatu!