Iskoristite plažu za vježbanje, a mi znamo i kako

plaza, šeširi, Shutterstock 258767432

Želite provesti aktivan godišnji omor? Iskoristite blagodati plaže i svakog jutra ili večeri odradite kratki trening koji će vas držati u kondiciji.

Ako vam je dosadno na plaži i niste tip koji se može izležavati na suncu nekoliko sati, prekinite taj ritual laganim treningom nakon čega se možete osvježiti u moru! Možete li zamisliti bolju scenografiju?

Vježbanje popravlja san, smanjuje napetost u mišićima, snižava razinu hormona stresa – koritizola, i podiže tjelesnu temperaturu. Svi navedeni čimbenici utječu na popravljanje raspoloženja.  

Donosimo nekoliko vježbi koje možete bez problema odraditi na plaži

Izazov daske (Plank)

Riječ je o vrsti izdržaja u položaju za sklek koji dubinski tretira i upreže mišiće. Ovom vježbom možete otopiti "šlauf" oko trbuha, učvrstiti mišiće trupa (trbuh i donji dio leđa), ali jednako tako utjecati na stražnjicu, noge, ramena i ruke. Sve u jednoj vježbi!

Trening potražite ovdje.

5 tibetanaca

Poznate i kao 5 tibetanskih obreda, ove se vježbe mogu izvesti u samo 10 minuta. Oni koji ih izvode tvrde kako vam ništa više ne treba, a ako ih izvodite pravilno i redovito, rezultati bi trebali biti vidljivi kroz nekoliko tjedana. Poznate su po tome da čuvaju mladolikost.

Trening potražite ovdje.

3 vježbe za čvrstu guzu

Osobni trener Harley Pasternak pomogao je mnogim zvijezdama isklesati tijelo. S njim su se znojile Jennifer Hudson, Lady Gaga, Halle Berry i Megan Fox. S gledateljima emisije Good Morning America podijelio je tri jednostavne vježbe uz pomoću kojih možete imati stražnjicu supermodela!

Trening potražite ovdje.

A. A.
Foto: Shutterstock
 Prati nas na Viber Public Chatu!