Želite čvrste grudi? Ove aktivnosti će sigurno pomoći!

Shutterstock 700071253

Nije vam potrebno puno vremena za rezultat, samo par rekvizita i dobra volja!

Krivo je mišljenje da grudi ne možemo "povećati" vježbama jer se one sastoje uglavnom od masnog tkiva i žlijezda, ali vježbama se potiče jačanje mišića iznad i ispod grudi i tako se dolazi do željenog cilja. 

Iako bi sve žene željele da im grudi ostanu čvrste cijelog života, one svoj oblik mijenjaju zbog gravitacije, trudnoće, dojenja, i naravno čestih promjena u težini. Godine također utječu na proizvodnju kolagena i elastina koji su zaslužni za čvrstoću kože.
Koji god od problema s grudima vas muči, budite sigurni da će uz par vježbi one izgledati čvršće i ljepše. 

"Ljubavne ručke" – višak sala koji vas može koštati zdravlja

Sklekovi 

Ako niste u formi definitivno započnite s polusklekovima. Vrlo je važno da polusklekove i sklekove radite pravilno, a to znači da leđa moraju biti poravnata s bedrima, stražnjica ne smije biti u "zraku“, a kada se spuštate, to radite s cijelom tijelom.
Ako ne znate radite li sklekove pravilno, radite to pred ogledalom ili zamolite nekog za pomoć.

Trening uz pomoć kojeg ćete iznojiti toksine iz tijela!

Plivanje

Plivanje se smatra najboljom tjelesnom aktivnošću kada je u pitanju održavanje čvrstog i lijepog poprsja. Otpor koji pruža voda tijekom plivanja pomaže u poboljšanju oblika prsnih mišića, koji su ključni čvrste prsne ligamente, pa tako i lijepe grudi.

Vježbe rukama

Ruke ispružite u visini grudi i dlanove snažno gurajte jedan o drugi. Pritisak zadržite otprilike petnaest sekundi, opustite ga i vježbu ponovite deset puta.

Sklekovi na stolici 

Uhvatite rub stolice dlanovima baš kako je na slici i ispružite ih do kraja, noge neka vam budu lagano pogrčene s dobrim uporištem na podu. Počnite se polako spuštati na rukama. Tijelo je cijelo vrijeme mirno, tako da radite samo rukama. Leđa vam cijelo vrijeme moraju biti ravna.

A. A.

Foto: Shutterstock

 Prati nas na Viber Public Chatu!