Psiha

Psiha

Rob Walker: Kupujem se

Brendovi su mrtvi. Reklame više ne koriste. Zakačena na
TiVo, internet i druge nove tehnologije, generacija kratkog raspona pažnje
postala je imuna na marketing. Potrošači imaju „kontrolu“. Barem nam tako kažu.

U ovoj knjizi pisac kolumne „Consumed“ u New York Timesu, Rob Walker,
tvrdi da ta općeprihvaćena tvrdnja predviđa mnogo važniju i trajniju kulturalnu
promjenu. Kako je tehnologija stvorila putove oglašavanja bilo gdje, tako ljudi
prigrljuju brendove više nego ikada ranije – stvarajući vlastite
brendove i sudjelujući u marketinškim kampanjama za svoje omiljene brendove na
sasvim novi način. Motivirani potrošači sve više šire vjerovanje poput virusa,
stvarajući internetske videoporuke za Converse All Star ili postajući agenti
usmenog marketinga, promičući poruke velikih korporacija prijateljima i
obitelji.

U tom su procesu oni – mi – počeli kanalizirati kulturne, političke i
društvene aktivnosti kroz povezanost s brendovima.

Walker istražuje taj kulturalni krajolik koji se mijenja – uključujući i praksu
zvanu murketing, koja spaja pojmove mutan i marketing – uvodeći nas u
svijet kreativnih marketinških stručnjaka, poduzetnika, umjetnika, društvenih
organizatora koji su našli načina da u njemu budu uspješni.

Izdavač:
Naklada LJEVAK

Godina:
2009

K. H.

Ordinacija preporučuje

card-icon

Zdravstveni adresar

S lakoćom pronađite ordinaciju, ljekarnu, polikliniku i drugo.

card-icon

Baza bolesti

Nešto vas boli ili smeta? Prije odlaska liječniku možete se informirati ovdje.

Možda će vas zanimati i ovo