Trend ekološki prihvatljivih putovanja sve je popularniji

Whitepod 1

Trend ekološki prihvatljivih putovanja sve je popularniji jer većina putnika diljem svijeta (87%) tvrdi da želi putovati održivo, a gotovo četvero od 10 (39%) potvrđuje da u tome često ili uvijek i uspijeva.

Međutim, 48% kaže da nikada, rijetko ili samo ponekad uspije održivo putovati, što pokazuje da unatoč tome što je ovaj trend sve popularniji, još ima mnogo prostora da se takve mogućnosti realiziraju, pokazalo je istraživanje tvrtke Booking.com

Održivost počinje ondje gdje boravite

„Održivo putovanje“ je subjektivan pojam koji za različite ljude ima različite konotacije. Međutim, za gotovo polovicu putnika (46%) „održivo putovanje” znači boraviti u ekološki prihvatljivim smještajnim objektima, što je na prvom mjestu popisa asocijacija putnika kada čuju pojam održivog putovanja. Najvažniji razlozi zbog kojih putnici biraju ekološki održive objekte su da žele pridonijeti smanjenju utjecaja na okoliš (40%), žele doživjeti lokalno relevantno iskustvo (34%) i žele se dobro osjećati zbog svog odabira smještajnog objekta (33%).

Što se tiče budućnosti, više od dvije trećine (68%) putnika namjerava boraviti u ekološki prihvatljivom smještajnom objektu u 2018., što je više od 65% u 2017. i 62% u 2016. Također, postotak putnika koji nisu uzeli u obzir boravak u ekološki prihvatljivom smještajnom objektu jer nisu bili ni svjesni njihova postojanja i dalje pada pa je ove godine na 31%, u usporedbi s 39% i 38% u 2017. i 2016. godini.

Ekološka inspiracija

Kad je riječ inspiraciji putnika za održiva putovanja, čini se da je samo putovanje najveća motivacija. Šest od deset (60%) putnika kaže da su im inspiracija za održiva putovanja predivni krajolici s prošlih putovanja, dok više od polovice (54%) kaže da ih inspiriraju vidljive posljedice utjecaja koji turizam može imati na odredišta.

Iako percepcija dodatnih troškova ostaje najveća barijera putnicima koji žele da njihovo putovanje bude održivo, dvije trećine putnika (67%) spremno je potrošiti barem 5% više na svoje putovanje kako bi osigurali da će ono imati što je moguće manji utjecaj na okoliš. Najviše putnika iz Indije (njih 32%) tvrdi da su spremni platiti 15% ili više, a zatim slijede putnici iz Brazila (21%) i Kine (18%).

Istraživanja pokazuju da manjak informacija i nedostatak vjerodostojnih certifikata predstavlja značajnu prepreku za održiva putovanja (32%), osobito u Indiji, Kini i Japanu, u kojima su to putnici naveli kao veću prepreku nego dodatne troškove.

Foto: Promo

 Prati nas na Viber Public Chatu!