Psiha

Psiha

Istovremeno vježbanje i učenje poboljšava ocjene

Vježbanje u isto vrijeme kao i učenje poboljšava ocjene školaraca, tvrde američki stručnjaci.

Do ovog su zaključka došli nakon što su analizirali podatke djece od prvog do šestog razreda koja su sudjelovala u programu koji je uključio tjelesnu aktivnost s učenjem u učionici u trajanju 40 minuta dnevno, svaki školski dan. Škole su prosječno imale loše ocjene na nacionalnoj razini. Prije nego što su se upisali u ovaj program, mali su učenici imali tjelesni samo 40 minuta tjedno.

Učenici prvog i drugog razreda su učili vještine kretanja i pojačavali osnovne akademske vještine. Primjerice, skakali su kroz polegnute ljestve, dok su nabrajali boje kojima su prečke ljestava bile obojane.

Nešto stariji učenici, oni do šestog razreda, koristili su opremu za vježbanje i televizijske ekrane: dok su trčali na traci za trčanje gledali su prilog o geografiji, te tako učili i trčali u isto vrijeme.

Stručnjaci Dječje bolnice Sveučilišta u Južnoj Karolini usporedili su rezultate standardiziranih ispita koje su učenici riješili prije i poslije novog programa. Ustanovili su kako se udio učenika koji su prošli državni ispit povećao s 55 na 68,5 posto.

Rezultati su pokazali kako pažljivo odabrani program tjelesne edukacije može pojačati akademska dostignuća učenika. Ovo je još jedan u nizu dokaza koji promoviraju tjelovježbu u svrhu poboljšanja i uma i tijela, tvrde istraživači.

K. Horvat

Ordinacija preporučuje

card-icon

Zdravstveni adresar

S lakoćom pronađite ordinaciju, ljekarnu, polikliniku i drugo.

card-icon

Baza bolesti

Nešto vas boli ili smeta? Prije odlaska liječniku možete se informirati ovdje.

Možda će vas zanimati i ovo