Kako odmoriti mozak za vikend? Svakako isprobajte ovih 5 načina

žena

U vrijeme kada se život svodi na težak posao, stalnu koncentraciju, užurban privatni život za sebe vjerojatno ste zahvalni za svako slobodan trenutak. Vjerovali ili ne, vaš mozak osjeća isto!

Simptomi poput umora, glavobolje, manjak koncentracije mogu otkrivati da je vašem mozgu potreban odmor. Iako se danas smatra kako prekovremeni rad pruža bolje rezultate, znanost se s time ne bi složila već tvrdi kako odmoran mozak daje najbolje rezultate.

Iskoristite vikend, odvojite malo vremena za sebe i ODMORITE MOZAK!

1. Prošećite prirodom

Nova studija pokazuje zanimljive rezultate kako pozitivno na  fizičko i psihičko stanje ostavlja šetnja prirodom. Nije važno je li vani sunce ili snijeg, ova vrsta odmora će pasati vašem mozgu. 

2. Zatvorite oči

Vizualna stimulacija vrši stalni "pritisak" na mozak, štoviše dio mozga koji obrađuje slike je i njegov najveći dio - vizualni korteks. Informacije koje se prenose vidom mozak procesuira velikom brzinom, što znači i veliko opterećenje. Koji je način borbe protiv ove vrste pritiska? Jednostavno sklopite o​či, duboko udahnite i uzmite predah od svijeta koji vas okružuje. Samo nekoliko sekundi će osvježiti mozak.

3. Uživajte u sanjarenju

Vjerujemo kako se nećete iznenaditi ako kažemo da je sanjarenje u stvari jako produktivno... Ako sanjarite tijekom dana, može vam se dogoditi da uspijete pronaći rješenje za svakodnevne probleme, a puno se "eureka" momenata dogodilo upravo kada osoba odmara.

Treba vam više energije da preživite dan? Ovih 10 koraka moglo bi pomoći

4. Uzmite pauzu

Nevjerojatno jednostavno, ali istinito! Stanice u mozgu (neuron) funkcioniraju kao tim pa im je potrebna jednaka količina goriva kako bi funkcionirale ispravno. Ako intenzivno radite neko vrijeme, trošit će se više neurona te će doći do neravnoteže i mozak će zahtijevati još "goriva". Uzmite pauzu od rada i dozvolite mozgu da se oporavi...

5. Spavajte

Kako bi cijelo tijelo funkcioniralo pravilno, uključujući i mozak, potreban mu je san. Mozak koji nije odmarao minimalno 6 sati ne može funkcionirati pravilno pa ćete primijetiti kako vam misli "bježe" i postaje​ ​nemoguće racionalno razmišljati. Kada osoba spava, mozak i dalje radi ali i briše misli i procese koje su vas pratili kroz dan.

Psihijatar Milan Košuta: "Depresiju, bojim se, jedva da razumijemo"

A. A.

Foto: Shutterstock

 Prati nas na Viber Public Chatu!