Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Kontracepcija

Adaptacija tijela na hormone iz kontracepcije

Objavljeno: 21.05.2010.

Poštovani, imam 23 godine i rodila sam prije 8 mjeseci. Na zadnjem ginekološkom pregledu doktor mi je prepisao tablete Cilest za kontracepciju. Njih sam već pila i nekoliko godina prije planirane trudnoće. Tablete pijem već 15 dana, cijelo vrijeme imam lagani krvavi iscjedak, uz to primjećujem da mi djeluju i na raspoloženje (nešto malo više sam plačljiva i razdražljivija nego inače), i imam neke simptome slične kao kad sam bila trudna (smetaju mi jako neki mirisi, pogotovo duhanski dim). Mislite li možda da mi ove tablete po količini hormona ne odgovaraju? Unaprijed zahvaljujem na odgovoru!

Smješteno u Kontracepcija

Sve navedeno je i moguće kod uzimanja oralnih kontraceptiva! Nekada, prije desetak godina terapiju OK smo zvali i kemijska trudnoća. Simptomi mogu biti vrlo slični. No, stvar je samo adaptacije vašeg tijela na tablete, to će potrajati samo neko vrijeme. Spominjete i stanje koje bi se dalo tumačiti kao depresija, a također je povezano s oralnim kontraceptivima. Ako se ovo pogoršava, definitivno ih treba promijeniti. Vjerojatno ćete trebati tablete s nešto više hormona. Imajte strpljenja i vjerojatno će se tijelo adaptirati.

Slična pitanja