Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Ginekološke smetnje

Adexa i EllaOne pilule

Objavljeno: 15.11.2015.

Poštovani, počela sam s uzimanjem Adexa pilula i sada završavam prvi blister. Počela sam ih piti, što ja mislim da je bio prvi dan mjesečnice, jer sam prije toga morala popiti EllaOne tabletu. Sad me zanima, ako slučajno to nije bio prvi dan mjesečnice, nego izazvano krvarenje, jesam li ipak zaštićena? Tablete uzimam redovno, čak u minutu, a nezaštićen odnos sam imala tek 2 tjedna nakon uzimanja prve pilule te ma zanima trebam li se brinuti? Hvala Vam puno unaprijed!

Niste naveli je li krvarenje koje je nastupilo bilo u očekivano vrijeme. Krvarenje je dobar znak, računa se da je to prvi dan menstruacije-i 99% sigurno niste trudni. Ako se ne pojavi krvarenje i nekoliko dana nakon popijene cijele kutije Adexa, javite se svom ginekologu na UZV.

Slična pitanja