Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Psihijatrija

Anksiozni poremećaj s tjelesnim manifestacijama

Objavljeno: 05.04.2019.

Muško sam, imam 20 godina, bio izrazito tjelesno aktivan. U 6. mjesecu prošle godine sam imao vrlo stresnu situaciju u obitelji povodom koje sam se previše iživcirao i nisam dobro spavao par dana. Od tada me savladao kronični umor, žarenje (najviše u predjelu glava, prsa, dlanovi), ekstremna napetost u mišićima, trnci/bockanje u dlanovima (pogotovo nakon što se naslonim na ruku), probadanje u želucu (valjda), budim se kao da me tenk pregazio s velikim podočnjacima, često osjećam zaglušenost u ušima. Krvna slika uredna, štitnjača uredna, srce uredno, abdomen uredan, hormoni koji su bili malo povišeni (gotovo zanemarujući) su kortizol i prolaktin, bio u psihijatra koji mi je dao zoloft i velafax. Ništa ne pomaže. Nakon prva 2 udarna mjeseca simptomi se se malo smirili, ali nisu nestali, a kada fizički nešto napravim svi simptomi se vraćaju i nije ni najmanje ugodno...

Smješteno u Psihijatrija

Vi imate anksiozni poremećaj s tjelesnim manifestacijama: napetost, trnce, žarenje glave, prsa i dlanova, umor, zagušenost u ušima. Vaš bi vam psihijatar trebao korigirati medikamentnu terapiju.

Slična pitanja