Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Psihološki problemi

Antidepresiv mi smanjuje libido

Objavljeno: 09.11.2017.

Imam 60 godina. Pijem antidepresiv paroksetin 20 mg, 2 tablete dnevno. Smanjuje mi se libido i erekcija mi nije čvrsta kao inače. Mislim da to nije problem godina jer su i libido i erekcija odlični kad koji dan ne popijem paroksetin. Da li bi mi u pojačanju erekcije i libida pomogle Epimen Plus kapsule ili Cialis Lilly tablete? Napominjem da nikad nisam imao problema sa srcem. Bitno mi je zapravo znati da li cialis ili epimen može izazvati neke probleme u kombinaciji s antidepresivom. Hvala Dušan Perkov P.S. Ako ne možete precizno, odgovorite mi barem načelno jer mi je za načelno ovo pitanje neugodno otići kod svoga doktora.

Smješteno u Psihološki problemi
Poštovani, u pravilu ne postoji zabilježena veza između uzimanja lijekova koje spominjete, da bi istodobna primjena mogla štetiti ili proizvesti nuspojave. Međutim, s obzirom na to da vam paroksetin smeta, smatram da bi trebalo zamijeniti taj lijek za neki sličan, u nadi da s tim drugim preparatom uz terapijske učinke nećete imati i nuspojavu - smetnje potencije.