Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Kožne promjene

Crvene fleke po tijelu koje svrbe

Objavljeno: 15.12.2010.

Imam 25 godina i unazad 6 mjeseci počele su mi se pojavljivati crvene fleke po tijelu i svrbe. Pijem letizen tablete i čim ne popijem tabletu to mi se ponovo pojavi. Radila sam hrpu nalaza i svi su uredu a na alergo test ne mogu jer ne mogu biti dovoljno dugo bez tableta?

Smješteno u Kožne promjene

Poštovana,
s obzirom na opis, vjerovatno se radi o kroničnoj urtikariji koja može imati različite uzroke. Važno je znati da se vrlo često uzrok ne može dokazati, a mogu biti alergijske i nealergijske kod kojih se ne može dokazati imunološki mehanizam (fizikalne-kontaktne, na lijekove...). Kod alergijskih urtikarija se radi o preosjetljivosti na određene alergene prilikom čega dolazi do kaskadne reakcije više mehanizama koji se uključuju u nastanak promjena na koži, ali i ti mehanizmi još nisu u potpunosti istraženi. Ponekad uzrok treba tražiti u fokalnim infektima, genetskom utjecaju, gastrointestinalnim poremećajem i još niz drugih mogućih uzroka. Postoje brojni lijekovi kojima se bolest može držati pod kontrolom, odnosno smanjiti broj recidiva. Također je važno da i Vi pokušate pronaći vezu između nastajanja promjena na koži i načina ili promjena u načinu života. Ponekad je vrlo teško doći do brzog i efikasnog rješenja, ali ne treba izgubiti strpljenje.

Slična pitanja