Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Psihološki problemi

Fevarin i Sulpirid smanjuju libido i negativno djeluju na erektilnu funkciju

Objavljeno: 12.05.2016.

Pozdrav, imao sam bolove u trbuhu, smršavio 8 kg, a sada imam 65 kg i 25 godina. Doktor me poslao psihijatru i on je dao dijagnozu "miješano depresivno i anksiozno stanje". Pijem Ferarin 2x na dan, sulpirid 2 puta na dan i misar 2 puta na dan i imam seksualnih problema, slaba erekcija i odgođena ejakulacija. Je li može nešto od toga biti zbog navedene terapije i što da radim? Hvala

Poštovani mladiću, Vi dobivate antidepresiv (Fevarin) i neuroleptik (Sulpirid), a oni oba umanjuju libido (spolnu želju) i negativno djeluju na erektilnu funkciju (otežavaju i slabe erekciju). Sulpirid otežava i odgađa ejakulaciju, a i Fevarin djeluje u istom smjeru. Javite se svom psihijatru i dogovorite se o prilagodbi terapije s obzirom na smetnje koje imate.

Slična pitanja