Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Ginekologija

Hormonska kontracepcija iza 40. godine

Objavljeno: 20.03.2019.

Pila sam pilule Yasmin dugo godina i odlično su mi odgovarale. Imala sam pauzu od 5,6 godina. Sad imam 48 godina i ponovo sam počela piti Yasmin. Nisam nikada prije osjetila nikakve simptome koje menopauze. Tri mjeseca nakon uzimanja pilula sam se počela osjećati loše, neke vrtoglavice, opća slabost. Je li moguće da su one uzrok, jer bi očito trebala prijeći na neke druge pilule za kontracepciju jer ih želim i dalje koristiti. 

Smješteno u Ginekologija

U Vašoj dobi su i prirodno moguće promjene koje navodite te ovisno o hormonskom statusu, većina žena Vaše dobi ima tzv perimenopauzalne tegobe. Iako ova vrsta tegoba može biti povezana i s drugim zdravstevnim problemima tako da treba učiniti sistematski pregled. S obzirom na određene rizike oralne hormonske kontracepcije, posebno prilikom primjene kod žena starijih od 40 godina, a uzeći u obzir izrazito malenu šansu za spontanu neželjenu trudnoću u toj dobi, preporučam Vam da porazgovarate s Vašim liječnikom o drugim vrstama terapije. 

Slična pitanja