Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
dermaologija

Javili su mi se dlakavost i akne

Objavljeno: 19.05.2017.

Poštovanje! Imam 19 godina. S 10 godina sam dobila prvu menstruaciju i od tad pa sve do sad menstruacija mi je redovna i bez nekih problema. Međutim, prije nego što se pojavila menstruacija, javila mi se dlakavost na određenim dijelovima tijela što kod mojih vršnjakinja u to vrijeme nije bilo (7-8 godina) i taj isti problem se pogoršao nakon menstruacije uz dodatne akne. Nikada nisam vršila pretrage po pitanju svega toga i nisam koristila nikakve tablete. Prije 2-3 mjeseca počela sam koristit kapi FEMINISAN A i pokazale su se kao dobre kapi. Zanima me, trebam li zbog navedenih stvari vršiti određene pretrage i koje neželjene posljedice se mogu dogoditi ako se taj problem ne riješi na vrijeme? Srdačan pozdrav.

Smješteno u dermaologija
Poštovana, osim redovitih ginekoloških kontrola, savjetujem da kontrolirate i status hormona, pogotovo spolnih, ali i drugih hormona s obzirom na njihovu međusobnu povezanost. Uz liječenje hormonalnog disbalansa, istovremeno se liječe i akne, odnosno pojačana dlakavost. Danas postoje vrlo učinkovite metode liječenja koje u cijelosti riješavaju problem, ali je važno krenuti na vrijeme kakao se ne bi trebale riješavati i posljedice kao što su ožiljci. 
Slična pitanja