Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Ginekologija

Korištenje kontraceptiva

Objavljeno: 08.02.2019.

Imam 21 godinu i nedavno sam bila prvi put kod ginekologa radi užasno bolnih mjesečnica koje nekada vode do besvjesti. Prepisao mi je lindynette 20 kontracepcijske pilule radi bolova, a sve ostalo je bilo u najboljem redu. Naime, dogodilo mi se da mi baš menstruacija kasni više od 10 dana te ne mogu početi te tablete piti dok mjesečnica ne dođe. Uvijek imam redovne menstruacije i ne pamtim kada mi je toliko kasnilo. Naime, prisjetila sam se da mi se dogodilo negdje u sredini ciklusa na gaćicama dva dana pojavljivala roskasta oskudna krv. Također mi se to nikada ne događa. Može li se raditi o anovulacijskom krvarenju te zato nije došlo do menstruacije? Preporučujete li da kad mi menstruacija napokon dođe da počnem te kontr. pilule piti kako mi je doktor prepisao radi bolova ili to ne bi bilo baš najpametnije u ovoj situaciji?

Smješteno u Ginekologija

Ciklus u kojem je izostala ovulacija je uzrokovao da očekivana menstruacija nije došla i da je postojalo nepravilno krvarenje. Ispravno ste to zaključili. Naravo , ukoliko ste spolno aktivni i nemate posve pouzdanu kontracepciju tada treba pomisliti i na trudnoću i učiniti jedan od kućnih testova na trudnoću. Ukoliko je test na trudnoću negativan tada se može ciklus regulirati nekim od preparata gestagenog hormona tijekom 5-7 dana nakon čega će uslijediti tzv. supresijsko krvarenje koje nazovite menstruacijom i od 1.dana tog krvarenja započnite koristiti kontraceptiva kako Vam je to bilo preporučeno. Bit će to ”ugodno sa korisnim ”- imat ćete potpuno izreguliran ciklus ,vrlo točan sa oskudnim i barem bitno manje bolnim krvarenjima (najčešće potpuno bezbolnim) a imat ćete i potpuno sigurnu kontraceptivnu zaštitu. Nemate nikakvog razloga za ustručavanje od korištenja kontraceptiva.

Slična pitanja