Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Ginekološke smetnje

Krvarenje nakon postavljanja spirale

Objavljeno: 04.03.2013.

Poštovanje, imam problem od postavljanja Mirena hormonalne spirale. Postavila sam ju 19.09.2012. i od tada ne prestaje krvarenje. Bila sam kod svog ginekologa mjesec dana nakon postavljanja zbog izrazito jakog krvarenja u tom momentu.Pregledom je utvrđeno da je spirala na mjestu i da je sve u redu,te mi je rečeno da moram biti još malo strpljiva da lagana krvarenja traju i do 3 mjeseca. Tada sam dobila tablete protiv krvarenja koje mi i nisu nešto pomogle. sada je od postavljanja znači prošlo više od 4 mjeseca i krvarenje ne prestaje uopće, i nije u obliku točkastog krvarenja već svakodnevno u obliku redovnog menstrualnog krvarenja. Moj doktor me uvjerava da je sve u redu i da bi se to trebalo smirivati ali ja ne vjerujem. Molim vaše mišljenje da li je to u redu ili ima potrebe da ju izvadim što mi naravno nikako ne odgovara? Hvala najljepša

Na žalost vrlo je nezahvalno kazati nešto  posve određeno i točno samo na osnovu ovakvog napisa, da bez da Vas se pregleda. Doista, najveći broj krvarenja, nakon postavljanja  Myrene, nije  obilno, možda više dosadno i prestane unutar 2-3 mjeseca. No, i prema uputama proizvođada, koje se dobije  ”kao knjižica” uz Myrenu piše da ponekad krvarenje može potrajati i do 6 mjeseci. No, ukoliko je Vaše krvareje tako obilno, poput menstruacije, kako opisujete tada doista nešto treba poduzeti. Navodite da ste dobili ”tablete za smanjenje krvarenja” i da one nisu pomogle. Bilo  bi interesantno  znati što ste  dobili za smanjenje krvarenja. Obično pomogne uzimanje ultraniskodoziranog, monofazičnog  kontraceptiva tijekom 1-2 ciklusa. Preporučujem da zatražite drugo mišljenje od nekog iskusnog, tko sa Myrenom ima  velikog iskustva (moja malenkost ih npr. postavlja već petanestak godina i prestao sam brojiti nakon više od 600 postavljenih!). Treba učiniti pregled i, kao što rekoh, pokušati sa hormonskom terapijom.

Slična pitanja