Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Psihološki problemi

Pogoršani simptomi napadaja panike nakon povećanja doze lijeka

Objavljeno: 05.07.2017.

Poštovani, imam zdravstveni problem s anksioznošću F40 i napadima panike F40. Napadi su se počeli javljati nakon stresnog događaja, zdravstvenih ginekoloških problema i raskida veze. Koristim terapiju seroxata već 7 mjeseci. U zadnjih mjesec-dva simptomi su se ponovno vratili, pa mi je neurolog preporučio uz jednu tabletu seroxata od 20 mg ujutro, još pola tablete seroxata od 20 mg popodne. Otkada pijem još te pola tablete dodatno simptomi su se malo pogoršali. Je li to normalno i za koliko se popravlja stanje? Krenula sam i na kognitivno-bihevioralnu terapiju kod psihologa. Svako dobro.

Poštovana, uobičajeno, kod uvođenja ili povećanja doze najčešće upotrebljavanih antidepresiva javlja se prolazno pojačanje tjeskobe. To stanje traje nekome dan ili dva, a nekome i tjedan ili više. Korisno je u tom periodu pomoći si (prema potrebi) s nekim anksiolitikom i pratiti stanje, te na kontroli kod specijalista ili liječnika obiteljske medicine onda procijeniti na prvom mjestu pojavu i prestanak nuspojava, a zatim i učinkovitost povećanja doze. Važno je da terapija koju uzimate vama ne stvara probleme i daje neki od očekivanih učinaka. Bravo za psihoterapiju!
Slična pitanja