Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Kontracepcija

Postoji li mogućnost da sam trudna ili menstruacija može izostati zbog tableta?

Objavljeno: 16.11.2010.

Počela sam uzimati jazz kontracepcijke pilule. Sad mi je trenutno 4. mjesec. Kroz prva tri mjeseca imala sam krvarenja u sredini mjeseca koja su prestala ovaj mjesec, međutim trebala sam dobiti menstruaciju prije 3 dana. Počela sam piti novi blister tableta. Postoji li mogućnost da sam trudna ili menstracija može izostati zbog tableta? Hvala, D.Z.

Smješteno u Kontracepcija

Vidim postoji problem o kojem bi morao suditi ali bez dostatnih podataka! Kakova su bila krvarenja u prva tri mjeseca uzimanja pilule! Krvarenja ili prljanja u sredini su gotovo uobičajena događanja! E sada, ako se nešto mijenjalo u ritmu uzimanja ili se zaboravila ili preskočila ili povratila koja tableta, onda stvar postaje kmpliciranja! Izostanak krvarenja uz redovito uzimanje nije vjerojatna varijanta. Ako ste uz pilule uzimali i druge lijekove, primjerice antibiotike, onda postoji mogućnost da pilula nije obavila posao zaustavljanja ovulacije i naravno rizik da ste trudna poastoji! Ako ste bila u kakovom grdom stresu ili bolesti crijeva ili uopće probave uz koje je bilo proljeva ili povraćanja takođe je moguće da pilula nije zaustavila ovulaciju i postoji rizik trudnoće. Obzirom da mjesečnica kasni tri dana molim učiniti test na trudnoću (u ljekarni se kupi test traka za dokazivanje trudnoću uz koji dobijete i upute o korištenju). Onda, ako je test negativan, a napravila ste ga po svim pravilima. Potrebno je javiti se gineklogu radi ultrazvučnog pregleda da se vidi o kakovom se problemu radi! Postoji i varijanta da se količina krvarenja uz pilulu bitno smanji ali totalni izostanak nije varijanta!

Slična pitanja