Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Ginekološke smetnje

Prestati uzimati pilule?!

Objavljeno: 17.02.2013.

Poštovani, imam 31 godinu, policistične jajnike te zbog toga pijem kontracepcijske tablete Yaz. Sada ih već pijem gotovo pet godina uzastopce bez prekida. Moje pitanje glasi je li potrebno napraviti neku stanku (ne planiram djecu). Dobro osjećam s ovim tabletama, nemam nekih problema, nalazi su mi u redu (ultrazvuk, hormoni). Ali ipak me zanima je li potrebno napraviti neku pauzu s obzirom na dužinu korištenja tableta (jer moja situacija je da bih bez tableta vjerojatno imala problem sa neredovitom mjesečnicom i cistama, a kojih sada nema zbog Yaz tableta). Hvala.

Smješteno u Ginekološke smetnje

Velika greška je nekih ne dovoljno informiranih ginekologa raditi pauzu kada se krene s oralnom hormonskom kontracepcijom jer se tada opet vraća na početak odakle se i krenulo. Krenite odmah dalje s kontraceptivima i ne prekidajte do planiranja trudnoće!