Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Dermatologija

Svrbež i crvenilo

Objavljeno: 17.12.2018.

Prije nekoliko mjeseci počela sam koristiti šampon za kosu od češnjaka. Sve je bilo uredu na početku da bi se nakon nakon mjesec dana počelo pojavljivati neko crvenilo po trbuhu te plikovi. Prestala sam koristiti šampon, međutim tijekom tuširanja je i dalje dolazilo do crvenila. Prešla sam na šampon od keratina i također ista situacija. Međutim počela sam stavljati ružmarin na kosu te alkoholni ocat. Sve je bilo u redu. Kasnije opet nakon nekoliko tuširanja po tijelu mi se počelo pojavljivati crvenilo koje je izazivalo svrbež. Prestala sam sve koristiti međutim meni se i dalje tijekom tuširanja pojavi crvenilo kao neki osip koji svrbi i kasnije se malo izboči. Osip se znao pojaviti i ujutro kad se probudim te svrbež dlanova i nakon unosa nekih namirnica. Jela sam dosta i slatkog pa sam smatrala da je do toga i smanjila sam unos. Ali i dalje mi se iz čista mira pojavi crvenilo ili po nogama ili po rukama, leđima, trbuhu, stopalima.. kako kada, nikada na istom mjestu. Svrbez kad me uhvati ne prestaje dok se ne "izborim" da prestanem sama. Ali sad se svelo na to da se i sada crvenilo pojavilo bez razloga. 

Smješteno u Dermatologija

Po opisu moglo bi se raditi o jednoj vrsti urtikarijske reakcije. Uzrok nastanka je raznolik, te vam savjetujem pregled dermatologa.

Slična pitanja