Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Ginekološke smetnje

Trebalo bi primijeniti vaginalete tijekom tjedan dana

Objavljeno: 23.02.2018.

Poštovani, zadnjih par dana osjećam povreni svrab u rodnici. Zadnji papa 11/2017. Pokazao je parakeratozu i diskeratozu. Dobila sam terapiju polyginax. U sijecnju sam pila.zbog upale uha klavocin. Nekih 7 dana nakon toga javlja se svrab. Uzela sam prema uputi u apoteci plymicol.pa vaginalete vagisan. Smirilo se za vrijeme menstruacije i sad se opet javilo. Može li to biti povezano sa gornjim.upalama? Inače rodila sam.3x vaginalno, 2005., 2010.i 2016. Do sada svi nalazi pape uredi. Hvala na odgovoru

Smješteno u Ginekološke smetnje

Poštovana, moguće je da se nakon antibiotske tarapije javi svrbež i peckanje kao znak gljivične infekcije. Vjerojatno 3 vaginalete Plimycola nisu bile dovoljne za potpuno izlječenje. Trebalo bi primijeniti vaginalete tijekom tjedan dana (npr. Rojazol, Gyno-Dactarin).