Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Kontracepcija

Višemjesečno krvarenje nakon postavljanja Myrene

Objavljeno: 14.12.2010.

Četri mjeseca od poroda stavila mirenu nikako da prestanem krvariti. Nakon 2 mjeseca sam bila na UZV, mirena na svom mjestu, dobila estroferm - popila i nisam prestala krvariti. Zatim kombinirali estroferm321211 ukupno 17 tbl, prestala krvariti na par dana pa opet ponovo bez prestanka. Dobila sam čak nekakvu injekciju, prestala na par dana ali je opet došla. Šta da radim?

Smješteno u Kontracepcija

Mišljenja sam da je hormonska terapija učinila samo još veći nered! Već prije postavljanja Myrene potrebno je upozoriti da krvarenje nakon postavljanja Myrene (najčešće oskudno) može potrajati uobičajnih 6-8 tjedana, ali se rijetko doživi da to bude i do 4-5 mjeseci! Osnovno je ženu ohrabriti, kazati da to sa kontraceptivnim efektom nema nikakve veze, te da je to samo estetski odnosno higijenski problem. Nakon postavljanja Myrene, nakon oko 6 tjedana, potrebno je provjeriti kako Myrena stoji u šupljini maternice. Ukoliko ona stoji uredno, nikakva hormonska terapija najčešće nije potrebna i dapače vrlo često ona može samo sve produžiti! Ukoliko se već da hormonska terapija, najčešće povoljno djelovanje ima ne terapija Estrogenima (što ste vi dobili), već kombiniranim, niskodoziranim kontraceptivnom tijekom nekoliko tjedana jer će on najbrže smanjiti odnosno stanjiti debljinu endometrija i tako zaustaviti krvarenje.

Slična pitanja