Konzumacija mlijeka može pogoršati akne! Dermatologinja otkriva što još izbjegavati

hrana

Odavno je predmet brojnih rasprava utjecaj hrane na pogoršanje akni.

Postoji nekoliko namirnica koje su u znanstvenim studijama pokazane kao čimbenici koji pogoršavaju akne. Rezultati istraživanja ukazuju da pretjerana konzumacija mlijeka, osobito obranog mlijeka može pogoršati akne.

Zašto ste na poslu vječno gladni? Nutricionistica savjetuje što jesti, a što izbjegavati

Prehrana  bogata šećerima i prerađenom hranom također može pridonijeti nastanku akni. S druge strane niska razina vitamina A, C i E, cinka i selena može pridonijeti stvaranju akni.

Prerađena hrana i akne

Istraživanja pokazuju uzajamnu povezanost između uzimanja prerađene hrane i nastanka akni. Nakon obroka bogatog prerađenom hranom, dolazi do porasta inzulina; povišena razina inzulina, rezultira porastom razine androgena, koji je potiče nastanak akne.
Hraneći se zdravom, uravnoteženom prehranom koja je siromašna šećerima i prerađenom hranom, a bogata voćem, povrćem, cinkom, C vitaminom i probioticima, izvrstan je pristup kojim ćete značajno pridonijeti zdravlju vaše kože.

Opasne bakterije vrebaju u sirovoj hrani - za neke namirnice već znate, a neke će vas iznenaditi

Koristite ove ideje kao polazište i naše preporuke:

  • Jedite cijelovite, ne prerađene namirnice.
  • Jedite hranu bogatu omega 3 masnim kiselinama iz ribe, morskih plodova, divljači, voća. Izbjegavajte omega-6 iz biljnih ulja
  • Konzumaciju obranog mlijeka svedite na minimum
  • Jedite dovoljnu količinu mesa; crvenog ili bijelog
  • Jedite čim više orašastih plodova
  • Konzumirajte fermentirane mliječne proizvode  – namirnice koje su bogate korisnim probioticima za zdravlje crijeva.

Hit dijeta: Pršut, kruh, marmelada... Ako želite smršaviti za doručak jedite bogatu platu

Foto: Shutterstock

 Prati nas na Viber Public Chatu!