Zaboravite na umor i melankoliju uz porciju kestena

kesten, Shutterstock 491608531

Pospanost, loše raspoloženje, samo su neki od simptoma privremene melankolije, koja pogađa veliki broj ljudi kada počnu kišni i kraći jesenski dani te povećanje broja obaveza.

No nema razloga brinuti, jer se vjerojatno radi o trenutnom neraspoloženju, a ne o kliničkoj depresiji.

Konzumacija kestena će pogodovati umornim i bezvoljnim osobama. Preporuča se i onima koji žele ojačati muskulaturu te anemičnim osobama, sportašima, pa čak i onima koje muči zatvor, a sve zbog svoje energetske vrijednosti. 

Poslastica od kestena i piškota koja će vas oduševiti

Zdrava poslastica jeseni

Pečeni kesten ima veću energetsku vrijednost, veću količinu bjelančevina, masti, vitamina i dvostruko veću količinu ugljikohidrata. Isto tako, sadrži vitamin E i fitokemikalije koji nisu zastupljeni u kuhanom kestenu, dok kuhani kesten sadrži veću količinu mineralnih sastojaka.

Nutritivna vrijednost kestena (100 grama):

  • Vitamin B: 22 mg
  • Riboflavin: 22 mg
  • Niacin: 6 mg
  • Kalcij: 27mg
  • Željezo: 3.8 mg
  • Fosfor: 373 mg
  • Masnoća: 4.1 mg
  • Protein: 2.9 mg
  • Kalorije: 377

Prženi kesteni iznimno su popularni tijekom jesensko-zimske sezone. Oni se od ostalih orašastih plodova razlikuju po maloj količini masti i visokom udjelu škroba. Po strukturi su vrlo mrvljivi, slatki i blagog okusa. U većini se slučajeva jedu kuhani, prženi ili kao dodatak juhama i jelima.

Kaduljin, livadski ili med od kestena - koji odabrati?

Iskoristite ovo vrijeme za pripremu domaćih slastica od kestena!

A. A.

 Prati nas na Viber Public Chatu!