Želite se u ponedjeljak probuditi odmorni? Iskoristite ove savjete...

san, Shutterstock 397550344

Bez zdrave hrane nema dobrog sna, a vikendom se često opustimo i pretjerujemo s hranom i alkoholom. Koliko god nam to pričinjavalo zadovoljstvo, već u ponedjeljak ujutro ćemo požaliti.

Nedjeljom ranije gasite svjetla, isključujete sve aparate, odlazite u krevet na vrijeme, ali ništa ne pomaže jer u ponedjeljak ujutro budite se nervozni i umorni... Možda je vrijeme da dobro razmislite o tome što jedete i što ta hrana čini vašem snu.

Pokušajte već danas, prije odlaska u krevet, uvesti neke nove navike u život...

Pojedite mali obrok nekoliko sati prije odlaska u krevet. Glad vas može probuditi, pa nemojte ići u krevet praznog trbuha. Birajte male, zdrave obroke, poput zobene kaše ili žitarica s nemasnim mlijekom ili jogurtom..

Izbjegavajte velike, masne i začinjene obroke prije spavanja. Lagane grickalice su dozvoljene, ali previše hrane može uzrokovati fizičke poteškoće jednom kad legnete. Obilan obrok uvečer može uzrokovati nesanicu, kao i žgaravicu i fizičke poteškoće koje ometaju miran san. 

Nemojte piti previše tekućine. Dizat ćete se stalno tijekom noći, a to baš ne zvuči kao ugodan san. 

Izbjegavajte kofein. Kofein stimulira živčani sustav i onemogućava kontinuirani odmor. Izbjegavajte napitke s kofeinom najmanje osam sati prije počinka. Iako tijelo ne skladišti kofein, treba mu dosta vremena da taj stimulans u potpunosti ukloni iz organizma.  

Izbjegavajte alkohol. Alkohol će vas u početku učiniti pospanima, ali na duži period sprječava san i često uzorkuje buđenje tijekom noći. 

Što ako vas vaš partner uopće seksualno ne privlači?
A. A. 

Foto: Shutterstock

 Prati nas na Viber Public Chatu!