Znanstvenici upozoravaju da biste trebali prestati brzo jesti

Shutterstock 525245926hrana

Prema novom istraživanju provedenom na Sveučilištu u Hirošimi ako jedete polako smanjujete rizik od bolesti srca i pretilosti.

Znanstvenici su promatrali 1000 muškaraca i žena srednje životne dobi pet godina. Proučavali su njihovo zdravlje i kojom brzinom jedu. Podijeljeni su u tri grupe - brzu, sporu i normalnu kategoriju, ovisno o tome kako su opisali svoju brzinu jela. 

11,6 posto veće šanse od oboljenja

Na kraju petogodišnjeg istraživanja, znanstvenici su zaključili da oni koji brzo jednu imaju 11,6 posto veće šanse da dobiju neku bolest metabolizma za razliku od drugih ljudi. Brzo jedenje povezuje se i s debljanjem i većom razinom glukoze u krvi. 

Orasi, datulje, sir... Namirnice koje pomažu kod depresivnog raspoloženja

Znanstvenici vjeruju da je to zato jer kad brzo jedemo u krvi se naglo mijenja razina šećera i brzo varira. Osim toga, kad brzo pojedete sve s tanjura, ne dopuštate mozgu da "zbroji" kalorije i zna kad je dosta, pa ćete se vjerojatno i prejesti. 

Kako točite pivo? Naginjanje čaše da bi izbjegli pjenu čini vas - nadutima

Ovo je samo podsjetnik da uz to što živimo brzo i to nas ubija, čak i jedemo brzo, a i to nas ubija, pa liječnici upozoravaju da bismo trebali malo smanjiti tempo. 

Foto: Shutterstock

N.C.

 

 Prati nas na Viber Public Chatu!