Dijeta s juhom od povrća

juha-minestrone.jpg

Dijeta s juhama jedna je od najomiljenijih i najuspješnijih dijeta, jer je jednostavna, a daje dobre rezultate. Ova se dijeta preporučuje onima koji imaju 7 – 8 kilograma viška.

Kalorije se ne računaju i ne zbrajaju, kilogrami se tope zahvaljujući izboru namirnica koji uključuje smanjen unos masnoće i ugljikohidrata. Ima dana kada su oni potpuno isključeni iz dijete, a kako je riječ o izvorima energije, time se tijelo prisiljava da energiju troši iz potkožnih masnih naslaga.

kDijeta traje 7 dana, želite li postići zadovoljavajuće rezultate (smanjiti tjelesnu težinu, pročistiti organizam, uravnotežiti razinu šećera i masnoća u krvi) ne prekidajte ju. Dijetu možete ponoviti za 2 ili 3 tjedna, u tom slučaju pridržavajte se jelovnika koji je preporučen od 1. do 7. dana. Dijetu možete ponavljati i više puta godišnje, ali pazeći da između dvije kure protekne najmanje 3 mjeseca.

Ponedjeljak

Zajutrak: čaj ili kava, jabuke i kruške
Međuobrok: voćni sok bez šećera
Ručak: juha od povrća, jabuke
Međuobrok: voćni sok bez šećera
Večera: juha od povrća, kruške

Zamjena: jabuku i krušku možete zamijeniti voćem po izboru (osim grožđa i banana), voće može biti kuhano ili konzervirano bez šećera

Utorak

Zajutrak: kava
Međuobrok: čaj
Ručak: juha od povrća, kuhana blitva i cikorija ili endivija i brokule ili zeleni radič
Međuobrok: čaj ili kava
Večera: juha od povrća, 200 g kuhanog krumpira sa 10 g maslaca

Zamjena: krumpire s maslacem možete zamijeniti sa 350 g gljiva skuhanih sa 2 žličice djevičanskog maslinovog ulja

kSrijeda

Zajutrak: čaj ili kava, kruške i ananas
Međuobrok: voćni sok bez šećera
Ručak: juha od povrća, sirova ili kuhana mrkva ili artičoke
Međuobrok: voćni sok bez šećera
Večera: juha od povrća, zapečene paprike, patlidžani i tikvice

Zamjena: kruške i ananas možete zamijeniti voćem po izboru (izuzev grožđa i banana), kuhanim ili iz konzerve, bez šećera

Četvrtak

Zajutrak: cappuccino pripremljen od 2 dl nemasnog mlijeka, banane
Međuobrok: čaj ili kava
Ručak: 200 g nemasnog jogurta, 1 banana
Međuobrok: čaj
Večera: juha od povrća, frape pripremljen od 2 dl mlijeka i 1 banane

Zamjena: 200 dl jogurta možete zamijeniti sa 150 g posnog sira ili sa 120 g mozzarelle ili gorgonzole

kPetak

Popijte 1,5 - 2 litre vode
Zajutrak: kava
Međuobrok: čaj
Ručak: 300 g ribe kuhane na pari (oslić, list), rajčice
Međuobrok: čaj
Večera: juha od povrća, 200 g pečene ribe (orada, list,)

Zamjena: 300 g kuhane ribe možete zamijeniti sa 300 g pečenih liganja ili sipe, 300 g pečene ribe možete zamijeniti sa 150 g tunjevine u vodi ili sa 100 g dimljenog lososa

Subota

Popijte 1,5 - 2 litre vode
Zajutrak: kava
Međuobrok: čaj
Ručak: 1 - 2 teleća odreska na grilu, tikvice i komorač na pari
Međuobrok: čaj
Večera: juha od povrća, 300 - 400 g pečene piletine bez kožice

Zamjena: za večeru pečenu piletinu možete zamijeniti sa 250 g pečene puretine

kNedjelja

Zajutrak: kava
Međuobrok: voćni sok bez šećera
Ručak: 150 g integralne riže s povrćem po želji, šparoge, luk i mrkva kuhani na pari
Međuobrok: voćni sok bez šećera
Večera: juha od povrća, repa i krastavac

Zamjena: zajutrak možete obogatiti sa 2 kriške integralnog tosta sa 2 žličice marmelade bez šećera, 150 g riže možete zamijeniti sa 160 g integralne tjestenine

 

I za kraj imajte na umu da niti jedna dijeta nije apsolutno dobra za vaše zdravlje. Stoga, prije nego se posvetite "novom" režimu prehrane, potražite savjet svog liječnika.

Ordinacija.hr

 Prati nas na Viber Public Chatu!