Kako izbjeći debljanje na poslu?

ured, posao, zdrava hrana

Ako spadate u skupinu koja svoj veliki obrok brzinski rješava ispred računala, što je prema britanskim procjenama svojstveno za 60 posto radne snage u uredu, znajte kako na ovaj način samo povećavate svoj apetit i nagomilavate suvišne kilograme.

Stručnjaci su ustanovili kako osobe koje općenito jedu više kada im je pažnja na nekoj desetoj stvari, a ne na hrani, mogu "poništiti" ovaj učinak pametnim odabirom pribora za jelo, tj. ako jedu manjom žlicom i manjim zalogajima.

Istraživači Sveučilišta Wageningen poslužili su ispitanicima juhu dok su gledali 15-minutni crtić. Jedni su koristili manju žlicu, drugi veću, dok su treći mogli koristiti bilo kakav pribor. Svi su ispitanici mogli pojesti koliko god su htjeli, a kasnije su sami procijenili koliko su pojeli.

Osobe koje su jele manjim priborom konzumirale su 30 posto manje juhe, usporedno s ispitanicima drugih skupina. Ispitanici posljednje dvije skupine također su krivo podcijenili koliko su pojeli.

Studija je objavljena u časopisu PLOS ONE.

Britanska ministrica zdravstva Anna Soubry savjetuje zaposlenicima da ne ručaju na radnom mjestu, za računalom, nego bi trebali otići na pravu pauzu i uživati u svom objedu. S druge strane, teško da bi u današnjem gospodarskom okruženju poslodavci dopustili duže izbivanje iz ureda zbog ručka.

Kako se vi snalazite za vrijeme ručka na poslu?Jedete li za ačunalom ili ne?

K. Pužar

 Prati nas na Viber Public Chatu!