Mršavljenje nakon 40-e – nemoguća misija?

zena-par-hrana-povrce-jede-zdravo-brak-mrsavljenje-dijeta5

Metaboliza se usporava s godinama. Stručnjaci tvrde kako nam je, u srednjim 40-ima, dnevno potrebno 200 kalorija manje.

DoručakTada hormonalne promjene utječu na odlaganje i potrošnju masnog tkiva – više se masnoća smješta oko trbuha, a manje oko bokova.

Čak i ako se ne udebljate, velike su šanse kako vam se vaše "novo" tijelo neće sviđati. Kako i u zrelim godinama zadržati mladoliku figuru?  Donosimo nekoliko savjeta:

Jedite redovito i umjereno. Koncentrirajte se na manje masne mliječne proizvode, cjelovite žitarice i nemasne proteine. Probajte kombinirati ugljikohidrate s proteinima kako biste dulje ostali siti.  Primjerice, idealna kombinacija za međuobrok može biti light jogurt s komadima voća.  

Pripazite na vrijeme obroka. Prevelik broj žena preskače obroke ujutro ili jede u kasnim satima. Doručak probajte obaviti do 9 sati, ručak do 13:30, a večeru između 18 i 19:30. Naravno, ukoliko ste gladni dozvoljeni su međuobroci. Na ovaj ćete način tijelu osigurati potrebno vrijeme za probavljanje i potrošnju kalorija koje ste pojeli.

MršavljenjeOprezno s ugljikohidratima, posebice u večernjim satima. Za večeru nije preporučljivo jesti tjesteninu, kruh, rižu ili krumpire. Ovakvu si večeru iznimno priuštite jednom do dva put tjedno.

Smanjite obroke – pogotovo one koje jedete u restoranima. Obroci u restoranima često odgovaraju puno većim osobama, nego ženi prosječne visine i kilaže. Vizualno podijelite obrok na dva dijela i pojedite samo jednu porciju.  

Pijte puno tekućine. Ljudi često žeđ zamijene za glad. Sljedeći put kad osjetite želju za slatkim, prvo popijte čašu vode. Ukoliko i nakon 15 minuta osjećate glad, onda pojedite manji obrok.  

D.Š.

 Prati nas na Viber Public Chatu!