Oni kojima Jadran nije prva opcija, birat će Grčku i još neke iznenađujuće destinacije

More

U prva četiri mjeseca 2019. godine već je, ističu iz najjačih turističkih agencija, prodano više od trideset posto aranžmana po first minute ponudama.

Crikvenica, Selce, otok Krk, Božava na Dugom otoku, Biograd, Murter, Mljet. Najtraženije su to destinacije, prema podacima Azur Toursa, u koje većina odlazi, a da je Jadran i dalje najveći hit među hrvatskim turistima, potvrđuju i u agenciji Atlas.

Kako ljetovati s ljubimcem? Pratite ova 3 savjeta (znamo i najbolje plaže za pse)

Najjeftinije i najtraženije

Podjednako se kod nas traži cijela obala, dosta se ide i u Hvar, govori Nikolina Frklić iz Atlasa. Kako je došlo toplije vrijeme, rezervacije su se intenzivirale, no još uvijek ima mjesta za one koji se još nisu odlučili. 

"Tako je svake godine, nema prevelikih iznenađenja", govori Nikolina Frklić. Srednja kategorija smještaja, u hotelu od dvije ili tri zvjezdice, najviše “ide”.

Aranžmani s nižim cijenama se najviše traže, u srcu sezone cijene se kreću od 2190 kn po osobi za 7 polupansiona plus dijete do 12 godina na pomoćnom ležaju gratis – ističe Maja Domijan iz Azur Toursa. Posebno je atraktivno Mediteransko selo San Antonio kod Biograda na moru, sagrađeno na 17.000 kvadrata od 69 kamenih kućica okruženih mediteranskim raslinjem, s restoranom, caffe barom i parkiralištem te vanjskim bazenom s barom. Jedan polupansion može se tamo naći za 410, a za kunu više po noćenju može se odsjesti u mobilnim kućicama u kampu Pineta kod Fažane, smještenog nasuprot otočja brijunskog arhipelaga. Na more se najčešće ide od 20. srpnja do 10. kolovoza, a za ljetovanje preko agencija odlučuju se obitelji s djecom. Na taj način majke se, kažu u agencijama, mogu odmoriti bez kuhanja ili spremanja. Pri rezerviranju, dodaje Maja Domijan, gleda se na svaku sitnicu.

"Kombinacija je to svega – odnosa cijene i kvalitete, ali još uvijek se blizina plaže najviše traži. I to, po mogućnosti, ona s hladom. Od dodatnih sadržaja žele još i besplatan WiFi, sadržaje za djecu, mirniji hotel...", govori M. Domijan, dok Nikolina Frklić dodaje da, kada baka i djed vode unuke na more, tada se traži i mjesto bliže njihovu domu kako ne bi morali dugo voziti.

Hrvatska kao velika ljetna pozornica: U unutrašnjosti i na obali održavaju se brojni festivali

Ide se i u Grčku

Ljetovanje se ne plaća na “bezbroj” rata, kako je uvriježeno mišljenje, već se polovica plati gotovinom, a polovica karticom. Oni kojima Jadran nije prva opcija, birat će Grčku, a turisti se ponovno vraćaju i u Tursku, Maroko i Egipat, s obzirom na to da se sigurnosna situacija u tim zemljama znatno popravlja, a i povoljne cijene pomažu u odabiru.

Nema sumnje da će Hrvatska i ove godine biti turistički hit među strancima. Prema posljednjim statističkim podacima o ponašanju i posjetima korisnika portala TripAdvisor jedne od najvećih specijaliziranih platformi za putovanja na svijetu, Hrvatska se nalazi na vrhu popisa zemalja s ostvarenim najvećim rastom pretraživanja i popularnosti u prva četiri mjeseca ove godine.

Popularnost naše zemlje po pretraživanju u odnosu na lani porasla je za 27 posto. U kategoriji gradova, Dubrovnik je zauzeo prvo mjesto, a popularnost mu je porasla za 46 posto, dok je drugi Split s 41 posto većom popularnosti.

Kako do mora što jeftinije i sa što manje stresa? Ovi trikovi uštedjet će vam novac

Tekst: Petra Balija/magazin Putovanja

Foto: Shutterstock, Nel Pavletić/PIXSELL

 Prati nas na Viber Public Chatu!