Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Psihijatrija

Anksioznost i napadaji panike

Objavljeno: 27.06.2016.

Poštovani, žena sam,19 godina i 49 kg, visoka 165 cm. 2011.godine sam završila u bolnici, bila sam na rubu anoreksije i dobila gastritis. Pila sam tada controloc. Tada sam počela ići kod psihologa, a nakon toga kod psihijatra. Sljedeće godine sam završila u bolnici jer sam krvarila mjesec dana bez prestanka, krvarenje nije bilo obilno dok mi moj bivši ginekolog nije dao tablete Duphaston od kojih sam još vise krvarila i završila u bolnici na primanju krvi. Primila sam 6 boca krvi i 7 boca infuzije. Dali su mi Diane 35 koje sam pila godinu dana a ,nakon prestanka opet bih krvarila dva puta u mjesecu, pa ne bih imala po 6 mjeseci menstruaciju. Onda su mi opet prepisali Diane. Rekli su mi da imam previše muških hormona i da će mi sigurno trebati tablete da zatrudnim. Iste godine sam počela dobivati napade, počela bih se gušiti, tijelo bi mi počelo trnuti, nakon toga bih se ukočila cijela. Tada su mi dali Zoloft koji mi nije pomagao. Napadi su bili sve češći. Od tada svaki put kad popijem kavu počne me stezati oko srca, ne mogu disati, manta mi se, znoje mi se ruke, tresem se cijela. Bila sam kod doktorice koja mi je rekla da haluciniram. Ne mogu spavati. Kad zaspim, imam noćne more. Počinjem puno živčaniti na sitnice. Stvarno se ne osjećam dobro.

Smješteno u Psihijatrija

Poštovana, premršavi ste i imate indeks tjelesne mase (BMI) korigiran za dob 18. U Vašem pitanju niste nabrojali nikakve simptome anoreksije koja nije samo mršavost već vrlo kompleksna bolest s izrazito poremećenim odnosom prema hrani. Nabrojili ste smetnje koje su dio paničnog anksiozno depresivnog spektra, a koje se liječe antidepresivima. Zoloft, koji ste dobivali, je antidepresiv, a u početku uzimanja on može, ako se daje sam, povećati paniku i napetost što se Vama dogodilo. Vi ne halucinirate već ste anksiozna, pa bi bilo dobro da se javite na pregled psihijatru koji će Vam odrediti terapiju.

Slična pitanja