Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Ginekološke smetnje

Antidepresivi i vaginalne infekcije

Objavljeno: 29.06.2016.

Od svoje šesnaeste godine (rođena sam 1997.) liječim se od depresije. Pijem Citram 10 mg svako jutro po jednu tabletu. U zadnje vrijeme (nekih 10 mjeseci) često imam vaginalne gljivične infekcije. Zadnji put kada sam posjetila ginekologa (u siječnju ove godine) kao terapiju samo dobila vaginalete Rojazol i Travocort kremu (simptomi su bili svrbež, crvenilo, bijeli sirasti iscjedak, bolovi pri seksualnom odnosu). Opet imam problema sa sličnim simptomima, ali ovaj put nema crvenila, samo svrbež na samom ulazu u vaginu i pečenje pri mokrenju. Da li antidepresivi mogu uzrokovati promjene u vaginalnoj flori ili je uzrok nešto drugo?


Ako terapiju uzimate više godina, a imate tegobe samo zadnjih mjeseci, onda lijek ne možemo okrivljivati za promjenu flore. Uzrok infektu je bakterija / gljivica / virus koji se prenosi spolnim putem. Jednom izliječena upala ne znači da se više neće vraćati. Koristite terapiju po antibiogramu, ili preporuci ginekologa, odnos uz kondom. 
 

Slična pitanja