Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Kožne promjene

Aterom je dobroćudna cista lojne žlijezde

Objavljeno: 03.11.2016.

Poštovani, Unatrag tjedan dana suprugu je upaljen aterom na leđima ( zadnji put je bio upaljen prije dvije godine ). Tretirali smo upaljeno područje s Bivacyn masti. Danas je počeo polako isticati sadržaj s jedne strane. Upaljeno je, crvenilo je široko, aterom je velik kao orah, tvrd na dodir. Ne boli ga, osim na dodir, nema temperaturu. Ne želi ići doktoru. Zadnji put sam mu istiskivala taj gnoj danima i tretirala područje Tyrosur gelom i Octeniseptom i sve je završilo dobro, ali sad je veći nego prošli put i jako je crveno i bojim se da ne dođe do komplikacija. Doktoru ne želi ići, čak ni do opće prakse da mu da barem antibiotik. Šta da radim? Imam doma amoxil, ali ne želim mu davati na svoju ruku. Da ga opet polako istiskujem i mažem Tyrosurom, Bivacynom ili nečim drugim? Da želi otići doktoru već bi bilo gotovo, sve znam... ali ne znam kako da mu pomognem bez doktora. Molim Vas savjet...

Poštovana, aterom je dobroćudna cista lojne žlijezde, obično ispunjena žućkastim sadržajem neugodna mirisa. Terapija je kirurška. Ako se upali, prvo se mora sanirati upala. Nikako se ne preporuča istiskivanje sadržaja zbog mogućih komplikacija. Savjetujem vam da se što hitnije uputite liječniku.

Slična pitanja