Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Problemi srca i krvožilnog sustava

Baka nakon infuzije se osjeća nemoćno i gubi apetit

Objavljeno: 09.05.2016.

Poštovani! Baka ima 62 godine, visoki krvni tlak i povišeni šećer. Troši lijekove za tlak. Primljena je u hitnu medicinsku pomoć gdje joj je pružena infuzija. Nalazi su uredu, baš svi. Po dolasku iz bolnice osjeća se slabo i nemoćno, ponekad gubi apetit. Pitanje: jesu li to normalne posljedice nakon infuzije? Koji bi bio Vaš savjet za ubuduće, kakva prehrana dolazi u obzir i smije li se izlagati visokim temperaturama. Hvala

Poštovani! Niste mi napisali zašto je baka bila u bolnici i najvažnije, je li baka ima s lijekovima koje sada uzima, dobro regulirane šećer u krvi i tlak? Najvjerojatnije se zato osjeća iscrpljeno. Znači, potrebno je učiniti temeljiti dijabetološko, kardiološki pregled i odrediti optimalnu terapiju, te tada pratiti baku i vidjeti kako se osjeća. Također dati baki savjet za prehranu. Na vaše pitanje smije li se baka izlagati visokim temperaturama, odgovor je da, smjela bi, ako ima dobro regulirane GUK i tlak, inače ne!