Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Ginekološke smetnje

Bol u rodnici prilikom aplikacije vaginalne kreme

Objavljeno: 20.07.2017.

Poštovani, već godinu dana borim se s upalama, nikad mi nije bilo toliko loše kao sad. Imam hpv, cin1 i miješanu floru, liječila sam se svakakavim antibioticima i vaginaletama. Trenutno imam jaku bol u rodnici, točnije na mjestu par centimetara od ulaza, ali ne skroz unutra. Kad stavljam Dalacin kremu aplikatorom, taj jedan dio u rodnici je toliko bolan da jedva prođem kako bi stavila kreme. Što bi to moglo biti? Je li moguće da je taj dio toliko upaljen pa ga aplikatorom još više oštećujem? Hvala Vam.

Vaše su sadašnje tegobe mogle biti uzrokovane i ozljedom aplikatorom. Savjetujem da nekoliko dana ne upotrebljavate Dalacin kremu. Ako biste i dalje imali bolnost i/ili pojačani iscjedak, potrebno je da ponovno posjetite ginekologa.
Slična pitanja