Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Ginekološke smetnje

Bolne grudi i mučnina nakon uzimanja Duphastona

Objavljeno: 29.06.2017.

Poštovani, hvala vam na prethodnom odgovoru u vezi cističnih jajnika. U međuvremenu sam bila kod drugog ginekologa i ustanovljeni su mi mikrocistični jajnici, napravljena je folikulometrija i do ovulacije je došlo odnosno upravo onda je započeo proces ovulacije, te mi je radi stanjenog endometrija prepisan Duphastone. Pila sam 3x1 10 dana, prije 2 dana sam prestala piti. Kao nuspojava su se javile bolnije grudi nego inače, ali stvar je u tom da su i sad kad sam prestala uzimati još bolnije i od jutros osjećam mučninu. Postoji li mogućnost trudnoće ili to još uvijek mogu uzeti pod nuspojavu Duphastona?

Ne razumijem baš radi čega Vam je propisan duphaston (preparat gestagenog hormona)  ako se uvjerilo da se ovulacija dogodila. Naime, tada ćete imati vlastiti progesteron i nije Vam potreban onaj medikamtentozni. Da se uz uzimanje gestageng hormona imali nešto osjetljivije dojke nego inače nije ništa neuobičajeno. Mučnina nije nuspojava uzimanja gestagenih hormona na naročito 2 dana nakon prestanka korištenja preparata (i stoga sam mišljenja da to s Duphastonom nema veze). Naime, 2-3 dana nakon prestanka korištenja gestagena najčešće  započinje tzv. supresijsko krvarenje, a to je znak da je gestageni hormon eliminiran iz organizma i da je prestalo njegovo djelovanje. Stoga možete učiniti test na trudnoću iz prvog jutarnjeg urina. Može, ali i ne mora se raditi o trudoći. Naime, pojava mučnine ne mora uopće imati veze s  genitalnim traktom.

Slična pitanja