Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Ginekološke smetnje

Bolne i oskudne mjesečnice nakon vađenja spirale

Objavljeno: 23.09.2010.

Imam 33 godine. Već 5 mjeseci imam oskudne mjesečnice koje traju svega 1 dan i jako su bolne. Bolovi mi se javljaju i u vrijeme ovulacije, čak su jači nego tijekom mjesečnice. Išla sam na pregled i svi nalazi su uredni. Zanima me što bi mogao biti uzrok toga i jesu li takve mjesečnice smetnja da ostanem u drugom stanju? Napominjem da sam prije 6 mjeseci izvadila spiralu i da sam sve do tada imala redovne cikluse od 28 dana a mjesečnica je trajala 4-5 dana.

Smješteno u Ginekološke smetnje

Poštovana, Umjereno bolne mjesečnice i ovulacije česte su i ne spadaju u patološka stanja. Oskudnije krvarenje, nakon što ste prethodno imali intrauterini uložak, isto tako je česta pojava i ne bi vas trebala zabrinjavati. Preporučam vam upotrebu nesteroidnog antireumatika (Brufen, Knavon ili slično) za vrijeme ovulacije i menstruacije koji će vam u primjerenoj dozi pomoći. 

Slična pitanja