Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Kožne promjene

Bolno mjesto uboda nakon infuzije

Objavljeno: 24.10.2016.

Poštovani,u osmom mjesecu sam bila na operaciji. Na ruci di sam dobivala infuziju i lijekove nije prestalo biti bolno. Do sad je žila bila vidljivo malo izvan kože, dok se sad zacrvenilo i uradila se okrugla izbočina prema van. Vidljiva okom i jako bolna. Da li je to normalno? Uz to da napomenem,ja sam njima pričala da mi je bolno svaka infuzija i svaki lijek koji mi puštaju kroz to,a prilikom odlaska kući su mi to maknuli i od onda mi je žila vidljivo prema van i bolna je. Puno hvala na odgovoru. Lp

Smješteno u Kožne promjene
Poštovana, s obzirom na promjenu koju opisujete najvjerojatnije se radi o blagoj upali vene na mjestu ranije "traume".
Savjetujem Vam da stavljate hladni oblog, mažete sa Heparin gelom.
Ukoliko je potrebno javite se svom liječniku obiteljske medicine.