Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Problemi probavnog sustava

Bolovi u želudcu i leđima nakon Helicobacter pylori

Objavljeno: 01.05.2016.

Prije godinu dana imala sam Helicobacter pylori. Dali su mi trojnu terapiju, Amoxicilin, metronidazole i lansoprasole 10 dana. Provjerila sam bakteriju poslije 6 mjeseci, bila je pozitivna u fecesu. Kroz nekih mjesec opet sam radila analizu. Bila je negativna. Doktor mi je rekao da pijem lansoprasole dugi period. U zadnje vrijeme počeli su bolovi u želudcu i bolovi u leđima. Nije mi pomogao ni spasmex ni lansoprasole. Gdje da se obratim za pomoć? I o čemu se radi? Pozdrav

Poštovana! Jako je teško odgovoriti na Vaše pitanje. Naime, kažete da su "u zadnje vrijeme počeli bolovi u želucu i leđima". Razloga za takve tegobe je barem desetak i nemoguće je odgovoriti bez detaljnog razgovora, kliničkog pregleda i potom laboratorijskih pretraga. Dakle, javite se svojem liječniku i on će procijeniti kako dalje.

Slična pitanja