Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Kožne promjene

Candida albicans na jeziku, noktu i spolovilu, ne mogu je se riješiti!

Objavljeno: 06.05.2011.

Dobar dan. Mučim se sa candidom albicans u toj mjeri da me totalno izludila. Imam je svugdje - na jeziku, noktu na palcu i na spolovilu. Pokušavala sam svašta, ali stalno se vraća. Imam sve simptome zararze - slaba koncentracija i pamćenje, promjenjivo raspoloženje, upale sinusa, hipotireoza. Kako da se riješim pošasti? Na kortikosteoidnoj sam terapiji.

Smješteno u Kožne promjene

Poštovana,
infekcija kandidom nažalost zna biti dosta problematična u liječenju. Kortikosteroidi (kao i antibiotici širokog spektra), dodatno pospješuju infekciju, te se ona teže liječi, ali se i vraća. Preporučila bih Vam pregled dermatologa (možda i infektologa), te uz konzultaciju s liječnikom koji vam je iz nekih razloga uveo kortikosteroide, pronađete najbolju moguću terapiju za sve Vaše tegobe.

Slična pitanja