Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Ginekološke smetnje

Cista na jajniku, hipotireoza i terapija od koje ne funkcioniram normalno!?

Objavljeno: 19.12.2011.

Poštovanje, prije mjesec dana otkrili su mi cistu na desnom jajniku (vodenu) i zaključili da je to izazvano hipotireozom. Preporučili su mi da pijem letrox od kojeg se osjećam užasno - ne mogu da spavam, ne jedem, redovno naglo sam počela i da mršavim. Imam problema i s koncentracijom - teško učim pa sam odlučila da ih ostavim. Ne znam šta da radim!? Hvala unaprijed.

Letrox je hormon štitnjače i ako vam je dijagnosticiran manjak hormona, onda ga morate uzimati, pa recimo to, doživotno. Nemam baš saznanja da hipotireoza izaziva ciste na jajniku, ali dovodi do poremećaja ciklusa. Ako imate simptome pojačanog rada štitnjače, odnosno predoziranja, a po vašim riječima to je vrlo vjerojatno, morate se odmah javiti specijalistu koji vam je odredio dozu lijeka radi eventualne korekcije terapije.

Slična pitanja