Pitanja našim doktorima mogu postaviti samo prijavljeni članovi Ordinacije.

Prijavi se. Nemaš korisnički račun? Učlani se.

Vi pitate, naši liječnici odgovaraju!
Kožne promjene

Dermatitis na trtici

Objavljeno: 24.02.2015.

Pozdrav, žensko sam i imam 21 godinu i već se neko vrijeme mučim s dermatitisom na trtici. Užasno svrbi, crveno je, ispupčeno, u obliku mladog mjeseca na svakoj polovici od rascjepa, promjera cca 2cm, ljuska se, nekad ga i raskrvarim češući se. Moja majka pretpostavlja da je to od svakojakog nepamučnog donjeg rublja, moram napomenuti da se bavim sportom i da se znojim često, tako da na tome dijelu bude samo još gore. Od lijekova pijem samo kontracepciju, Logest, već 2,5 godina. Nadam se da mi možete pomoći. Hvala

Poštovana, biti će vam potrebna protuupalna terapija. Iako je prisutan osjećaj svrbeža što upućuje na ekcematoidnu promjenu alergijskog tipa, na tom je mjestu potrebno isključiti psorijazu. Stoga, jedino vam mogu savjetovati je pregled dermatologa.